به گزارش خبرنگار ایرنا اعضای شورای اسلامی و شهردار لاهیجان در آستانه سفر هیات دولت به لاهیجان ، عصر دوشنبه جلسه فوق العاده ای برگزار و اعلام کردند: در آستانه سال نو و بهار طبیعت ، مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان گیلان و شهرستان لاهیجان میزبان ریاست محترم جمهوری حجت الاسلام دکتر حسن روحانی عالی ترین مقام اجرایی کشور و کاروان تدبیر و امید هستند.
آنان اظهار داشتند: آنجایی که همراهی و حمایت های مردمی همواره پشتوانه بی بدیلی برای نظام اسلامی و حفظ دستاوردهای ارزنده انقلاب اسلامی است ، امیدواریم این بار نیز مردم انقلابی و متدین این خطه با حضور حماسی و شورانگیز خود در مراسم استقبال از ریاست جمهوری برگ زرین دیگری را در تاریخ این دیار ثبت نمایند.
آنان با حساس دانستن این برهه از تاریخ کشور ، تاکید کردند که بی تردید این حضور نشان از حمایت و پشتوانه ارزشمندی به منظور تحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید برای توسعه و پیشرفت خواهد بود و میزبانی گرم و پرشور مردم ولایت مدار و با ایمان لاهیجان از ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر و امید جلوه ای دیگر از وحدت، همگرایی و همدلی آحاد مردم و اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی را به معرض نمایش خواهد گذاشت.
شورای شهر و شهردار لاهیجان این سفر را فرصت مغتنمی برای حل مشکلات و نقطه عطفی در پیشرفت و توسعه سرزمین سبزمان دانستند.
رئیس جمهوری، جمعی از وزرا و اعضای هیأت دولت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری میهمان گیلانی ها هستند و نخستین برنامه دکتر روحانی حضور در جمع مردم استان و سخنرانی در ورزشگاه شهر لاهیجان است. راه آهن قزوین - رشت نیز به طور رسمی با حضور حجت الاسلام روحانی افتتاح می شود.
رئیس جمهوری پیش از این نیز در اواخر فروردین ماه سال 94 در پانزدهمین سفر استانی خود و نیز اوایل فروردین ماه سال 96 برای بهره برداری از چندین پروژه مهم عمرانی و صنعتی، به گیلان سفر کرده بود.
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.