به گزارش خبرنگار ایرنا روح‌الله پوراسماعیلی غروب دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: بیستم اسفندماه جاری روز بزرگداشت شهدا ، از خبرنگاران گیلانی حوزه دفاع مقدس تجلیل و از کتاب آن‌ها رونمایی خواهد شد.
وی سخنران این همایش را سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و با یادآوری اینکه کتاب دوربین خاکی حاوی مطالب و خاطرات بسیار زیبا و ارزشمندی است، ادامه داد: این کتاب شامل مطالبی از چهار خبرنگار گیلانی است که تمام خاطرات خود در دوران دفاع مقدس را در این کتاب گردآوری کرده‌اند و طی مراسمی در 22 اسفندماه رونمایی می‌شود.
معاون روابط عمومی و تبلیغات اسلامی سپاه قدس گیلان با تصریح اینکه انقلاب اسلامی پایداری خود را مدیون خون شهداست، اظهار داشت: شهدا در دوران دفاع مقدس با خون پاک خود ماندگاری و استقلال انقلاب را حفظ کرده و به‌پاس قدردانی از خانواده این عزیزان در حاشیه این مراسم از خانواده شهدای خبرنگار گیلانی نیز تجلیل می شود.
پوراسماعیلی هدف از برگزاری این مراسم را قدردانی از کسانی دانست که با ثبت تصاویر و مطالب خود چراغ راه روشنی را به آیندگان نشان داده‌اند و گفت: رزمندگان و فرماندهان گیلانی در دوران دفاع مقدس با فداکاری ، باعث سربلندی انقلاب و گیلان شده و اگر ثبت مطالب و تصاویر خبرنگاران گیلانی نبود ، شاید جوانان جامعه تا این حد خود را مدیون این عزیزان نمی‌دانستند.
وی با تأکید بر تلاش بی‌وقفه خبرنگاران گیلانی در دوران دفاع مقدس برای ثبت تصاویر و گزارشات ماندگار اضافه کرد: هر مطلب، تصویر و یا گزارشی که از دوران دفاع مقدس از فرماندهان گیلانی وجود دارد ؛ حاصل تلاش این خبرنگاران است و همواره این خبرنگاران کوشیده اند در هیچ مکانی دیده و هیچ تجلیلی از آن‌ها انجام نشود، ولی وظیفه ‌داریم با تجلیل از این فعالان عرصه جنگ آن‌ها را به مردم معرفی کنیم.
پوراسماعیلی در خاتمه سخنانش حضور در مراسم یادواره سرداران و 500 شهید والامقام شهرستان صومعه سرا در غرب گیلان را از دیگر برنامه های سفر سردار رمضان شریف به استان ذکرکرد.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.