به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدامیرحسین علوی شامگاه دوشنبه در هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: شورای اسلامی در کنار سایر افراد و دستگاه ها تلاش می کند که این میزبانی به نحو شایسته ای برای حفظ منافع عمومی رقم خورد.
وی با اشاره به مشکلات رشت در بخش هایی از جمله محل دفن زباله در سروان اظهار داشت: امیدواریم که این سفر برکات زیادی به همراه داشته باشد و با جذب اعتبارات ملی برای رفع این مشکل نیز اقدام شود.
وی در ادامه سخنانش بیان داشت: با برگزاری جلسه های مختلف، بودجه سال 98 با جمع بندی نظرات اعضای شورا به مبلغ 650 میلیون تومان تصویب شد، اگر قرارست که رشت مسیر توسعه را در پیش گیرد، این مبلغ کف عددیست که بایستی محقق شود و این انتظار اعضای شورا از مجموعه شهرداری است.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: : بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق برای اولین بار مجموعه شهرداری رشت، 50 درصد از حق بیمه تکمیلی این نیروها را همانند سایر پرسنل شهرداری این کلانشهر تحت پوشش قرار می دهد.
وی در بخش دیگری از سخنانش درباره ساماندهی صدور املاک نسقی اظهار داشت: هفته آینده جلسه ای در این باره با سازمان نظام مهندسی و مجموعه مربوط به شهرداری برگزار می کنیم، زیرا ساخت و ساز در حوزه املاک نسقی ممکن است منشا مشکلاتی در آینده باشد که بایستی به غیر شیوه های سلبی این مهم مدیریت شود.
اسماعیل حاجی پور از اعضای شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه در سخنانی خواستار پیگیری برای حکم شهردار منتخب این کلانشهر شد.
اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت حدود دو هفته گذشته حسین علیقلی زاده را با 11 رای به عنوان شهردار منتخب انتخاب کرده بودند.
وی با اشاره به موضوع قطار شهری در کلانشهر رشت بیان داشت: بایستی با اتحاد و همدلی تلاش کنیم تا این پروژه اجرایی شود.
رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
شورای اسلامی کلانشهر رشت 11 عضو دارد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.