مالک باشگاه سپیدرود رشت دوشنبه شب در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: نادر دست نشان را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت معرفی کردیم و هم اینک وضعیت تیم به دلیل مشکلات پیش آمده و همچنین نتایج نامطلوبش، مساعد نیست و سعی کردیم بهترین گزینه موجود را برای سرمربیگری این تیم انتخاب کنیم.
کیومرث بیات ادامه داد: با توجه به این امر، دست نشان به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد و او هدایت سرخپوشان رشتی را از دیدار برابر صنعت نفت آبادان برعهده خواهد گرفت.
وی بیان کرد: تمام هدف ما این است که تیم فوتبال سپیدرود در رقابت های لیگ برتر ماندگار شود و در این راستا، از هیچ تلاش و کوشی دریغ نخواهیم کرد و امیدواریم که با هدایت دست نشان بتوانیم در لیگ ماندگار شویم.
عصر امروز (دوشنبه) با نظر و موافقت علی کریمی و اداره کل ورزش گیلان، مالکیت باشگاه سپیدرود به کیومرث بیات رئیس هیات شطرنج استان سپرده شد.
علی کریمی که مالکیت باشگاه سپیدرود رشت و سرمربی گری این تیم را بر عهده داشته، کمتر از 10 روز پیش از هدایت این تیم انصراف داد و پس از آن، تمامی امور سپیدرود را توسط وکیل خود به اداره ورزش و جوانان استان سپرد.
سپیدرود رشت جمعه گذشته از هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، میزبان استقلال خوزستان بود که در نهایت با نتیجه دو بر یک متحمل یک شکست خانگی دیگر شد و هم اینک با 12 امتیاز ، در جایگاه پانزدهم جدول 16 تیمی لیگ قرار دارد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.