گزارش ایرنا از روابط عمومی شورای اسلامی رشت حاکیست، فاطمه شیرزاد در هفتاد و هشتمین جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای این کلانشهر افزود: همه ساله در چنین ایامی برنامه های متنوعی توسط سازمان های زیر مجموعه شهرداری به منظور استقبال از بهار پیشنهاد داده می شود و در سال جاری نیز کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی رشت در جلسه های مختلف با حضور مدیران واحدهای مختلف شهرداری رشت این موضوع را بررسی کرده است.
وی به برنامه های طرح استقبال از بهار سال ۹۸ شهرداری رشت اشاره و اظهار کرد: امیدوارم با اقدامات انجام شده بتوانیم چهره شهر را به منظور استقبال بهتر از بهار طبیعت تغییر داده و با بهبود محیط شهری در نوروز ۹۸ رضایتمندی شهروندان و گردشگران نوروزی فراهم شود.
شیزاد با بیان این که شهروندان نسبت به نصب چادرهای مسافرتی در ایام نوروز در معابر و فضای سبز شهری رشت دغدغه دارند، خاطر نشان کرد: انتظار داریم در این باره تمهیدات لازم انجام و از مخدوش شدن چهره شهر به واسطه بروز چنین مباحثی جلوگیری شود.
شیرزاد با اشاره به برنامه های مربوط به ورود نخستین مسافر نوروزی به رشت تصریح کرد: طی چند سال اخیر در اقدامی از سوی شهرداری رشت به نخستین میهمان نوروزی هدایایی به رسم یادبود اهدا می شد و در برنامه های اعلام شده از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در طرح استقبال از بهار ۹۸ نیز این برنامه مورد توجه است.
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی کلانشهر رشت با تاکید به نصب المان های نوروزی در برخی از محلات اظهار داشت: نشاط و شادابی نوروزی باید در تمامی محلات رشت در این ایام تقسیم و مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به اجرای آسفالت و رنگ آمیزی جداول رشت به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز خاطر نشان کرد: طی بازدیدهای میدانی که اخیرا از مناطق مختلف رشت انجام داده ام مشکلاتی در این بخش مشاهده شده که بایستی پیش از فرا رسیدن ایام نوروز مرتفع شود.
طرح استقبال از بهار 98 از سوی شهرداری رشت با هدف بهسازی و پاکیزگی محیط های عمومی با نظارت حوزه مدیریت خدمات شهری در سطح مناطق پنجگانه کلانشهر رشت به اجرا درآمده و تا پایان سال 97 ادامه دارد.
شستشو و رنگ آمیزی نمادها، مبلمان شهری، حذف زوائد و موانع فیزیکی، شست و شوی و رنگ آمیزی جدول ها، شست و شوی و رنگ آمیزی نیمکت ها و سطل های زباله، تعویض سطل های معیوب داخل بوستان ها، تعمیر و ترمیم سرویس های بهداشتی و آبخوری ها، رفع سد معبر دست فروشان، مبارزه با جانوران موذی و زنده گیری سگ های ولگرد از برنامه های حوزه خدمات شهری در استقبال بهار است.
رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.