به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا محمود صوفی در دیدار احزاب و گروه های سیاسی شهرستان ، با اظهار امیدواری از اینکه سفر رئیس جمهوری به لاهیجان، موجب بهره مندی سیاهکل از برکات سفر نیز باشد، افزود: استقبال از رئیس جمهوری و سخنرانی ایشان در شهرستان لاهیجان مسئولیت ما را دوچندان کرده و باید زمینه استقبال پرشور مردم را فراهم کنیم.
وی با اشاره به ابعاد جهانی سخنرانی رئیس جمهوری در لاهیجان خاطرنشان کرد: هزاران و صدها شبکه ماهواره ای علیه انقلاب و نظام اسلامی تبلیغات سوء انجام می دهند و لازم است ملت ایران بار دیگر در صحنه حضور یافته و دفاع از کشور و حمایت از مسئولان را به جهانیان نشان دهد.
صوفی به افتتاح پروژه های عمرانی، زیرساختی و اقتصادی در گیلان به مناسبت سفر رئیس جمهوری اشاره و اضافه کرد: مجتمع ورزشی کوثر که استخر بانوان سیاهکل هم در آن واقع است، با حضور نماینده رئیس جمهوری افتتاح خواهد شد.
فرماندار سیاهکل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تبلیغات نادرست دشمنان و مخالفان نظام و نیز غفلت برخی افراد ناآگاه داخلی از این مسئله ، از احزاب، مطبوعات و رسانه ها خواست مردم را از سفر رئیس جمهوری آگاه ساخته و سازماندهی های لازم را نیز انجام دهند تا شاهد حضور گسترده اقشار مختلف مردم در سخنرانی رئیس قوه مجریه باشیم.
شهرستان سیاهکل با دو بخش مرکزی و دیلمان در 55 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
طبق اعلام مصطفی سالاری استاندار گیلان حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری، جمعی از وزیران و اعضای هیأت دولت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری میهمان گیلانی ها هستند و نخستین برنامه دکتر روحانی حضور در جمع مردم استان و سخنرانی در ورزشگاه شهر لاهیجان است.
6029/ 7297 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.