به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود تارا روز یکشنبه در دومین همایش استانی آمار و فناوری اطلاعات در حوزه سلامت گیلان در رشت افزود: رونمایی از نسخه شهروندی را سال آینده جزو برنامه داریم که شهروندان بر اساس این برنامه ، خدمات شهروندی دریافت می کنند.
وی اظهار کرد: در این راستای اجرای برنامه سلامت در سطح ملی 55 برنامه در نظرگرفته شده که نسخه نویسی الکترونیک، نظام اطلاعات تصویری، نظام اطلاعات جغرافیایی و ... از جمله این برنامه هاست.
تارا با بیان اینکه برنامه حذف دفترچه و استحقاق سنجی بیمه شدگان را در بیمارستان ها در دست اجرا داریم، خاطر نشان کرد: هدف از برنامه این است که مراکز تشخیصی، دارویی و درمانی از طریق پایگاه استحقاق سنجی خدمات ارائه دهند.
وی با اشاره به نقش و جایگاه مهم فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف اظهار داشت: فناوری اطلاعات یک سامانه، حوزه و معاونت نیست بلکه یک باور است که اگر در مقام ارشد سازمان نباشد، هیچ وقت حرکتی در این حوزه انجام نمی گیرد.
تارا خاطرنشان کرد: راه پیش گرفته شده در حوزه نظام سلامت و دولت الکترونیک سلامت، راه بزرگ و باارزشی است که خدمات آن در نهایت به مردم می رسد و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان در خدمات الکترونیک سلامت جزو برترین هاست.
دومین همایش استانی آمار و فناوری اطلاعات در حوزه سلامت امروز (یکشنبه) از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان در رشت برگزار شد. تبیین برنامه های مدیریت آمار و فناوری اطلاعات، معرفی دستاوردهای حیطه فناوری اطلاعات و تقدیر از کارکنان بخش آمار و فناوری اطلاعات حوزه سلامت از اهداف برگزاری این همایش بوده است.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.