ستاد تنظیم بازار آستارا افزایش نظارت بر روند عرضه و تقاضای کالاهای اساسی در این شهرستان را به منظور تثبیت و کنترل قیمت ها در آستانه تعطیلات نوروز تصویب کرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، فرماندار آستارا در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: گرانی بی منطق و افزایش قیمت خودسرانه برخی فروشندگان از قیمت های مندرج بر کالاها قابل قبول نیست و دستگاه‌های نظارتی دقت بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: اقلام اساسی نظیر گوشت، مرغ، آرد و میوه شب عید، با در نظر گرفتن جمعیت شناور و گردشگران شهرستان آستارا، از سوی اداره‌های مرتبط تامین و توزیع شود.

رستم زاد اضافه کرد: کنترل قیمت‌ها نیازمند اقدام جهادی است و نیروی انتظامی، اداره‌های صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اصناف در برخورد با گرانفروشان و خاطیان با جدیت عمل کنند.

رستم زاد بیان کرد: در حالی که گیلان از مراکز اساسی تولید میوه است، گرانی میوه در آستارا نشانه نبود نظارت کافی بر بازار آن است و با توجه به انتقاد امام جمعه آستارا از گرانی برخی کالاها، از سهل انگاری هیچ دستگاهی در تامین مایحتاج مردم چشم پوشی نخواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا نیز در این جلسه از تشدید نظارت ها بر بازار، برقراری کشیک بازرسان و فعالیت سامانه 124 اداره، برای دریافت گزارش ها و شکایت های مردمی خبر داد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.