گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی فرمانداری تالش حاکیست که فرماندار این شهرستان روز شنبه در آئین تکریم کارمندان زن در فرمانداری تالش گفت: بانوان بعد از انقلاب اسلامی با تربیت فرزندان صالح و ترویج حجاب، تحول بزرگی در کشور ایجاد کردند.
سید عیسی مهدوی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای شکوفایی و بالندگی خود به جوانان مومن و متعهد نیاز دارد و اینگونه جوانان، در دامان پاک مادران بزرگوار تربیت می شوند.
وی ادامه داد: بانوان ایران در پیروزی انقلاب اسلامی دوشادوش مردان حضور می یافتند و امروز نیز در دولت تدبیر و امید در صحنه های علمی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ورزشی افتخار آفرین هستند.
فرماندار تالش به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به جوانان اشاره کرد و استفاده از جوانان توانمند در پست های مدیریتی را نشانه توجه دولتمردان به قشر جوان دانست.
او گفت: جوانان باید مدیریت امور را به دست بگیرند و برای غنای فرهنگی و تعمیق ارزش های دفاع مقدس در آنها، 440 نفر از جوانان و علاقه مندان به فرهنگ ایثار و شهادت، تا پایان سال جاری برای بازدید به مناطق عملیاتی کشور اعزام خواهند شد.
مهدوی با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به استان گیلان، اظهار امیدواری کرد که شهرستان تالش نیز از برکات و ثمرات این سفر بهره مند شود.
در پایان این آئین از بانوان نمونه شاغل در اداره ها و همسران کارکنان فرمانداری، با اهدای هدایایی قدردانی شد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.