به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد دلق پوش عصر شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در رشت افزود: این نمایشگاه با حضور بیش از 200 واحد صنفی تولیدی و عرضه کالاهای مردم و شهرستان های استارا، انزلی، تالش،شفت، و لاهیجان تا بیست و پنجم ماه جاری برپا می شود.
وی با بیان اینکه شهرستان هایی که امکان برگزاری نمایشگاه ندارند، اصناف مربوطه اقدام به فروش فوق العاده کالاهای خود با حداقل 15 درصد زیر قیمت بازار می کنند، تصریح کرد: تاکنون 793 مورد فروش فوق العاده انجام شده است.
دلق پوش همچنین از اختصاص حدود یک هزارو 250 تن سهمیه شکر به استان خبر داد و گفت: از این میزان سهمیه، 300 تن سهمیه مردمی، 800 تن سهمیه صنف و صنعت و 150 تن سهمیه زنبورداران می باشد.
دلق پوش همچنین با اشاره به اجرای طرح نظارتی از اول بهمن ماه در استان گفت: این طرح نظارتی در دو بخش کالایی و خدمات انجام می شود و تا پانزدهم فروردین 98 ادامه دارد.
وی با بیان اینکه گوشت گرم و منجمد در حال جذب و توزیع در گیلان است ، خاطرنشان کرد: براساس آخرین مصوبه کمیسیون نظارت ، توزیع گوشت از طریق معرفی مباشران از سوی ستاد تنظیم بازار شهرستان ها و با نظارت فرمانداران انجام می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان نیز به میزان تولید مرغ در گیلان اشاره و اظهار کرد: طی هفته اخیر 1.8 میلیون قطعه کشتار مرغ در استان انجام شده است.
علی درجانی با بیان اینکه اگر در توزیع همکاری شود در تولید مرغ مشکل نداریم، افزود: روزانه قادر به عرضه 590 تن مرغ در بازار هستیم.
جلسه ستاد تنظیم بازار استان عصر شنبه به ریاست مصطفی سالاری استاندار گیلان برگزار شد.
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.