بهرام تسلی نیا روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اعتبار در قالب 50 طرح خودکفایی پرداخت شد و میزان آن نسبت به سال قبل حدود 20 درصد افزایش داشت .
وی افزود: طرح های خودکفایی و اشتغال در بخش های دامپروری، کشاورزی، خدماتی و حمل و نقل اجرا می شود و مددجویان با پرورش و تولید دام و طیور، قارچ، زنبورداری، کیوی کاری، خیاطی و شیرینی پزی به خودکفایی می رسند.
وی بیان کرد: امسال با صرف هزینه ای بالغ بر 700 میلیون ریال برای هر واحد مسکونی، 44 مسکن برای خانوارهای نیازمند ساخته شد.
وی ادامه داد: در 34 روستا شورای زکات تشکیل شد و مبالغ جمع آوری شده، برای تامین مخارج درمان، تحصیل و بسته های غذایی نیازمندان و مددجویان همان روستاها هزینه خواهد شد.
تسلی نیا اردوهای آموزشی و تربیتی جوانان، آموزش دانش آموزان و دانشجویان در کانون های فرهنگی، چابکسازی این نهاد حمایتی، تقویت مشارکت مردمی و توسعه صندوق قرض الحسنه را از فعالیت های کمیته امداد آستارا برشمرد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستاراهمچنین از بازدید مسئولان و خیران آستارا از مرکز نگهداری معلولان جسمی روستای ویرمونی این شهرستان، بمناسبت 14 اسفندماه سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و 2 هزار و 616 خانوار با سه هزار و 76 نفر تحت پوشش کمیته امداد آن هستند.
7105 / 7124
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.