به گزارش خبرنگار ایرنا، شاهرخ یوسف زاده چابک روز شنبه در نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در رشت اظهار داشت: بدهی های دانشگاه علوم پزشکی استان در مدت سه سال از 120 میلیارد تومان به 20 میلیارد تومان رسیده است.
وی در ادامه ، توسعه فناوری های سلامت را یکی از مهمترین راهبرد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در استان گیلان عنوان و خاطرنشان کرد: برنامه های ما در حوزه فناوری با نقشه و برنامه مشخص دنبال می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان تصریح کرد: هدف ما ارتقاء سلامت است و در این بخش همانطوری که نقشه استراتژیک و چشم انداز دانشگاه در نظر گرفته شده، نوسازی و بهسازی فضای فیزیکی را خواهیم داشت.
وی، افزایش واحدهای فناور و مراکز رشد در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان را نشان از عزم جدی دانشگاه در حوزه فناوری های سلامت عنوان و اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر اساس برنامه راهبردی در افق 10 ساله، پیشرو بودن در این زمینه را هدف قرار داده است.
یوسف زاده چابک با اشاره به فرمایشات رهبری و تاکید مجدد ایشان درباره موضوع علم و دانش به ویژه فناوری خاطر نشان کرد: این فرمایشات و تاکیدات در واقع حرکت، سیاستگذاری و سرمایه گذاری در این مسیر را نشان می دهد که بایستی به آن اهتمام شود.
وی بیان داشت: در دولت نیز، معاونت علمی رئیس جمهوری فعالیت گسترده خود را در 12 کارگروه آغاز کرده، حوزه های مختلف نیز فعالیت شان را شروع کرده اند که هر کدام ثمرات خوبی داشته اند، البته هنوز هم جا برای کارکردن، بسیار است.
دبیر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به برنامه راهبردی این دانشگاه بیان داشت: در برنامه راهبردی دانشگاه، به مباحث مربوط به فناوری های سلامت، فرصت ها و تهدیدها و سایر مباحث که می تواند به دانشگاه نسل سوم و چهارم کمک کند، پرداخته شده است.
فردین مهرابیان با اشاره به حضور اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست اظهار داشت: در این نشست هم اندیشی از ایده ها و دیدگاه های اساتید درباره توسعه فناوری های سلامت، فرصت ها و تهدیدها بهره گرفته می شود.
وی اظهار داشت: مطمئنا ایده ها، نظرها و دیدگاه های اساتید و نخبگان شرکت کننده در این نشست هم اندیشی می تواند در زمینه ارتقاء جایگاه کمی و کیفی پژوهش در دانشگاه موثر باشد.
نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان امروز (شنبه) با موضوع، توسعه فناوری های سلامت، فرصت ها و تهدیدها در رشت برگزار شد.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.