به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها ، تیم های بسکتبال پتروشیمی بندرامام ، مهرام شهرقدس کرج ، کهگیلویه و بویراحمد و خانه بسکتبال رشت حضور دارند که به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند.
در دیدارهای انجام شده از روز اول این مسابقات ، تیم های بسکتبال جوانان مهرام شهرقدس کرج و کهگیلویه و بویراحمد مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم مهرام شهر قدس کرج در یک بازی برتر با نتیجه 74 بر 52 حریفش را شکست داد.
در دومین و آخرین دیدار از روز اول این رقابت ها، تیم های بسکتبال جوانان پتروشیمی بندرامام و خانه بسکتبال رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم بندرامام با نتیجه 64 بر 54 حریفش را مغلوب کرد تا همانند بازی دور رفت تیم خانه بسکتبال رشت را شکست دهد.
در جریان این مسابقه، گرچه تیم خانه جوان بسکتبال رشت بازی را با قدرت آغاز کرد اما در ادامه ، این تیم جوانان پتروشیمی بندرامام بود که بر بازی تسلط یافت و نیمه اول را با نتیجه 27 بر 23 به سود خود به پابان رساند.
تیم رشت در نیمه دوم و در کوارترهای سوم و چهارم نیز نتوانست از فرصت میزبانی خود سود برده و در نهایت با 10 امتیاز اختلاف مغلوب حریف قدرتمند خود شد تا علاوه براینکه دور برگشت این رقابت ها را با شکست آغاز کند، شانس صعودش نیز از این گروه کمرنگ شد.
مرحله برگشت از دومین دوره رقابت های بسکتبال لیگ جوانان کشور به مدت سه روز در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت ادامه می یابد که در نهایت دو تیم برتر مجموع دیدارهای رفت و برگشت به مرحله سوم صعود و جزو هشت تیم برتر این مسابقات قرار می گیرند.
در مرحله دوم رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ جوانان کشور، 16 تیم حضور دارند که در چهار گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند و در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله سوم راه می یابند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.