به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر جمعه از هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت در یک هوای نیمه ابری و در حضور حدود چهار هزار تماشاگر برگزار شد، تیم های بحران زده و انتهای جدولی سپیدرود رشت و استقلال خوزستان مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت میزبان با نتیجه 2 بر یک مغلوب میهمان خوزستانی شد.
در جریان این دیدار و در نیمه اول هر دو تیم یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و گرچه صاحب موقعیت های گلزنی نیز شدند اما این تیم سپیدرود بود که به گل برتری دست یافت و محمد غلامی کاپیتان سرخپوشان رشت در این دیدار در دقیقه 37 تنها گل تیمش را به ثمر رساند.
در نیمه دوم نیز سپیدرود با حمایت طرفدارانش با تسلط بازی را آغاز کرد و حتی می توانست به گل دوم نیز دست یابد اما حسین ابراهیمی بازیکن این تیم بهترین فرصت این نیمه را از دست داد و نتوانست در یک موقعیت بسیار مناسب، گل دوم تیمش را به ثمر برساند.
پس از گذشت حدود 10 دقیقه از نیمه دوم ، تیم استقلال خوزستان بازی را در کنترل خود درآورد و موفق شد در دقیقه 59 توسط رامین داودی بازیکن تعویضی خود به گل مساوی دست یابد که البته این بازیکن در دقیقه 91 نیز با یک ضربه دقیق دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا استقلال خوزستان برنده دیدار تیم های بحران زده لیگ برتر شود.
قضاوت این دیدار را محمدحسین زاهدی فرد با کمک های رحیم شاهین و یوسف مغروری بر عهده داشتند که سعید رحیمی‌مقدم و مجید محمدی نیز به عنوان داوران پشت دروازه در این بازی حضور داشتند.
در جریان این مسابقه مجتبی رمضانی، ایوب کلانتری ، امیرحسین باقرپور و محمدرضا مظاهری از استقلال خوزستان، حسین ابراهیمی، میلاد شیخی سلیمانی و حمیدرضا طاهرخانی از سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب ایمان صادقی، مهرداد بایرامی (از دقیقه 63 حمیدرضا طاهرخانی)، لوکا نوزادزه، میلاد قربان زاده، امیر منصوریان، میلاد شیخ سلیمانی، محمد علیزاده (از دقیقه 84 میلاد احمدی)، حسین ابراهیمی (از دقیقه 70 پویا نزهتی)، میثم تهیدست، محمد غلامی و حسین شنانی مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت.
تیم استقلال خوزستان نیز با ترکیب حسین پورحمیدی، سیدساسان شیرمردی، محمد شریفی (از دقیقه 46 وحید خشتان)، ایوب کلانتری، وحید نامداری (از دقیقه 46 رامین داوودی)، وحید حمدی نژاد، میثم کریمی، مجتبی رمضانی، امیرحسین باقرپور (از دقیقه 86 محمدرضا مظاهری)، مصطفی کیانی و میثم شاه مکوندزاده مقابل سپیدرود رشت صف آرایی کرد.
با توجه به نتایج کسب شده تا پایان هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، سپیدرود رشت با 12 امتیاز در مکان پانزدهم و استقلال خوزستان با 10 امتیاز در انتهای جدول قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.