محمدجواد عامر روز شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: ورود مدیران کل به شهرستان بر اساس آیین‌نامه از ساعت هشت تا 17 است که دیدار مردمی، سرکشی از خانواده معظم شهدا و پروژه‌ها را در دستور کاری خود دارند.
وی با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل جدید، مسئولان اگر قصد خروج از شهرستان را دارند باید یک روز قبل به اطلاع فرماندار برسانند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که برگه مرخصی مسئولان توسط فرماندار امضا نشود، نمی‌توانند از شهرستان خارج شوند.
عامر با بیان اینکه عید نوروز نزدیک است و بسیاری از مردم نگاهشان به دستان پرمهر مسئولان و خیرین است، افزود: جشن نیکوکاری توسط کمیته امداد برگزار می‌شود و انتظار می رود همه مسئولان و مردمان خیر شهرستان در این برنامه حضور پررنگ داشته باشند.
وی با تاکید بر لزوم مشخص شدن متولی 14 هتل و 300 خانه کاشانه شهرستان گفت: .در صورتی که در عید نوروز امسال شاهد گرانفروشی در زمینه اسکان و نارضایتی مردم باشیم، از ظرفیت تمامی سالن های ورزشی شهرستان جهت اسکان مسافران استفاده خواهیم کرد.
فرماندار ماسال با بیان اینکه گشت بسیج محله‌محور در ایام عیدنوروز انجام می‌شود ،گفت: از 25 اسفند تا 15 فروردین لیست کشیک‌های ادارات به معاون فرماندار ارائه شود.
عامر با بیان اینکه هر بانک باید یک نفر را مسئول خودپرداز کند، تصریح کرد: تمام مرخصی‌ها از 25 اسفند تا 15 فروردین لغو است و رئیس یا معاون اداره باید در شهرستان حضور داشته باشند.
وی با یادآوری حضور حماسی مردم در جشن چهلمین پیروزی انقلاب گفت: مردم به خاطر نظام و انقلاب در همه عرصه‌های حساس کشور حضور پیدا می‌کنند؛ ما هم باید خدمتگزار خوبی برای آنان باشیم.
به گزارش ایرنا 26 بهمن ماه سال جاری مصطفی سالاری استاندار گیلان در راستای اصلاح رفتارهای اداری، بخشنامه ملاقات عمومی مدیران استانی و شهرستانی را ابلاغ کرد.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در 45 کیلومتری غرب مرکز استان واقع است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.