به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رستم زاد غروب سه شنبه در نشست با فعالان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در فرمانداری آستارا افزود: ظرفیت های اقتصادی آستارا فرصت اشتغالزایی است و به این منظور باید برنامه ریزی شود.
وی اضافه کرد: در نوار ساحلی آستارا قدم های موثری برای جذب و ماندگاری گردشگران برداشته نشده و از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت های گردشگری دعوت می شود.
وی اظهار کرد: برای توسعه اقتصادی و گردشگری آستارا مطابق قانون برنامه ریزی و تلاش می شود و باید از ظرفیت های گردشگری دهستان حیران، آبشار لاتون، تالاب استیل و پارک بی بی یانلو برای درآمدزایی استفاده کنیم.
رستم زاد اضافه کرد: دولت تدبیر و امید به بهره مندی از ظرفیت های اجتماعی اعتقاد دارد و باید با ایجاد شرایط مناسب، فعالیت سمن ها را قانونمند کنیم.
فرماندار آستارا گفت: سیاست دولت تقویت، توسعه و توانمندی سازمان های مردم نهاد است تا با برطرف کردن موانع، زمینه تشکیل و گسترش آنها فراهم شود.
فرماندار آستارا با اشاره به سفر رئیس جمهوری در اواسط اسفندماه به استان گیلان، گفت: این سفر می تواند باعث ایجاد تحول در اقتصاد استان و رونق طرح هایی نظیر راه آهن آستارا شود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.