به گزارش خبرنگار ایرنا در پی استعفای شفاهی علی کریمی از مدیریت و سرمربیگری تیم فوتبال سپیدرود رشت و عدم حضور سایر اعضای کادر فنی این تیم، تمرین دیروز سپیدرود انجام نشده بود اما تمرین این تیم عصر امروز با حضور محمدرضا مهدوی کاپیتان و سایر بازیکنان انجام شد و تعدادی از تماشاگران نیز خود را به ورزشگاه سردار جنگل رشت رسانده و از نزدیک نظاره گر تمرین بودند.
سرخپوشان رشتی در هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور باید روز جمعه دهم اسفند ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف تیم استقلال خورزستان بروند که این دیدار از اهمیت ویژه ای برای سپیدرود برخوردار است.
با توجه به اینکه استقلال خوزستان در انتهای جدول و سپیدرود رشت فقط یک پله بالاتر از این تیم در جدول رده بندی قرار دارد، پیروزی سرخپوشان رشتی برابر استقلال خوزستان بسیار حائز اهمیت است چون علاوه بر اینکه با پیروزی برابر این تیم فاصله خود را با قعرنشین جدول افزایش می دهد، از طرف دیگر فاصله سپیدرود با سایر تیم ها کاهش می یابد.
این در حالیست که هنوز وضعیت سرمربیگری و سایر اعضای کادرفنی سپیدرود برای بازی روز جمعه مشخص نیست و هم اینک سرخپوشان رشتی اولین تمرین خود را بدون حضور اعضای کادر فنی تجربه کرد.
علی کریمی که مالکیت باشگاه سپیدرود رشت و سرمربی گری این تیم را بر عهده دارد، در نامه ای به هیأت فوتبال گیلان، اعلام کرده که قصد واگذاری امتیاز این باشگاه و جدایی از هدایت این تیم را دارد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت تا پایان هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با 12 امتیاز در مکان پانزدهم جدول 16 تیمی این دوره از رقابت ها قرار دارد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.