به گزارش خبرنگار ایرنا علی ربوبی غروب دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات مسکن خانواده های دارای دو معلول در فرمانداری آستارا افزود: اختصاص سهمیه مسکن بیشتر به معلولان استان گیلان در دستور کار قرار دارد.
مدیر کل بهزیستی استان گیلان هم گفت: 42 هزار معلول در استان تحت پوشش بهزیستی است و یک هزار و 488 خانوار دارای بیش از یک معلول هستند.
محمدرضا پارسی افزود: از خانواده های دارای بیش از یک معلول، 960 خانوار دارای مسکن و 528 خانوار فاقد مسکن هستند که با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد مستضعفان به زودی خانوارهای دارای بیش از یک معلول استان صاحب خانه خواهند شد.
فرماندار آستارا هم گفت: این شهرستان دارای 76 خانوار دارای دو معلول و 10 خانوار بیش از دو معلول است و با موافقت دستگاه های متولی، به زودی عملیات ساخت مسکن آنها آغاز خواهد شد.
حسن رستم زاد افزود: آستارا از موقعیت ملی و ممتاز اقتصادی برخوردار است و باید به توسعه و آبادانی این شهرستان توجه ویژه شود.
بندر آستارا با 91 هزار نفرجمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و 700 خانوار این شهرستان از خدمات حوزه اجتماعی و توانبخشی سازمان بهزیستی بهره مند هستند.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.