فرماندار آستارا گفت: آستارا دارای ظرفیت‌های مهمی در بخش‌های اقتصادی، گردشگری و فرهنگی است که می توان با جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی از آنها برای اشتغال بهره‌گیری کرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، حسن رستم زاد در جمع اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه آستارا با اشاره به استعداد، ظرفیت ها و منابع خدادادی شهرستان مرزی آستارا در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، گردشگری و هنری، اظهار کرد: این شهرستان مرزنشین از دیر باز مهد فرهنگ، هنر، شعر، ادب و موسیقی بوده و فرهنگ و هنر به واسطه وجود اساتید و فرهیختگان ملی با مردم این منطقه عجین شده است.                                                         

وی با بیان اینکه هنر و فرهنگ رساترین ابزار انتقال پیام به جامعه است، گفت: هنر و هنرمندان همواره در طول تاریخ جایگاه ویژه و ماندگاری داشته اند.

ستم‌زاد با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم مرزنشین آستارا از اجرای هنر نمایش و تئاتر در این شهرستان، افزود: کمبود سالن‌های فرهنگی و هنری از مشکلات این شهرستان گردشگرپذیر کشور است و به صورت جدی پیگیر مشکلات اهالی فرهنگ و هنر آستارا خواهم بود.

فرماندار آستارا محدودیت‌های موجود در کمک‌های دولتی به تجهیز کامل سالن و ادامه احداث فاز بعدی سالن بزرگ فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان را یادآورشد و بیان‌کرد: باید از توان خیرین و همچنین سازمان‌های مردم نهاد و جامعه فرهنگ دوست شهرستان مرزی آستارا در این زمینه استفاده کرد.

در این نشست حاضرین به بیان مشکلات و دیدگاه های خود در عرصه هنر پرداختند و برخی مشکلات نیز توسط فرماندار به طور ویژه پیگیری و به نتیجه رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.