مازیار غلامی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جریانات کم و بیش ناپایدار در منطقه است بنابراین در بعضی نقاط بارندگی خفیف مورد انتظار است ولی بتدریج از عصر امروز با تضعیف سامانه ناپایدار، شرایط برای وزش باد جنوبی بویژه در ارتفاعات و دامنه ها و افزایش نسبی دما تا عصر فردا فراهم می شود.
وی ادامه داد: از اواخر وقت فردا با نفوذ سامانه بارشی جدید، ابرناکی و مه آلود بودن هوا، بارندگی، وزش باد (بعضی نقاط شدید) ، کاهش دما و بتدریج برای چهارشنبه در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود ضمن آنکه این سامانه بارشی به تناوب تا روز جمعه در استان فعال است.
غلامی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی خفیف و وزش باد، عصر و شب کاهش ابر عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، بعضی نقاط ابری و مه آلود، بارندگی خفیف بویژه عصر و شب، وزش باد جنوبی (بعضی نقاط شدید بویژه ارتفاعات و دامنه ها ) ، افزایش نسبی دما پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با 16 درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای استان را با دو درجه مربوط به دیلمان و جیرنده ذکر کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را نیز 11 و کمینه دمای فردای مرکز استان را پنج درجه عنوان کرد.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.