مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعضی سایت ها خبری اعلام کردند که در پی استعفای علی کریمی از مدیریت سپیدرود، این باشگاه تا معرفی مدیریت جدید به اداره کل ورزش استان واگذار شده که این خبر را تکذیب می کنیم.
سعید علیپور افزود: تاکنون نیز هیچ نامه ای از سوی مدیریت باشگاه سپیدرود رشت مبنی بر استعفا و کناره گیری کریمی به این اداره کل ارسال نشده و فقط علی کریمی سرمربی و مالک باشگاه سپیدرود رشت تلفنی با مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان صحبت و نقطه نظرات، نگرانی ها و دلایل کناره گیری خود را اعلام کرده که هر وقت نیاز باشد این مسایل و دلایل را بازگو خواهیم کرد اما در مقطع زمانی فعلی، نیاز نیست تا این مسائل گفته و بازگو شود.
وی بیان کرد: مدیریت اداره کل ورزش و جوانان گیلان در حال مذاکره با علی کریمی است تا دوباره او به باشگاه سپیدرود بازگردد و به کار خود به عنوان مالک و سرمربی ادامه دهد چون هم اینک شرایط بسیار سخت است و امیدواریم کریمی به همراه کادر فنی خود به تیم بازگردد و در ادامه رقابت ها نیز نتایج خوبی را کسب کند و در لیگ برتر ماندگار شود.
به گفته علیپور ، اداره کل ورزش و جوانان گیلان نقش نظارتی و حمایتی دارد و مسئولیت این تیم بر عهده هیات فوتبال استان است و اگر حمایتی نیز از طرف این اداره انجام می شود، به دلیل ریشه دار بودن سپیدرود رشت و داشتن طرفداران زیاد و خونگرم این تیم است چراکه اداره کل ورزش نمی تواند در انتخابات فدراسیون و هیات فوتبال دخالتی داشته باشد و در این زمینه نیز نمی توانیم دخالت مستقیمی داشته باشیم.
روز گذشته (یکشنبه) علی کریمی که مالکیت باشگاه سپیدرود رشت و سرمربی گری این تیم را بر عهده دارد، در نامه ای به هیأت فوتبال گیلان، اعلام کرد که قصد واگذاری امتیاز این باشگاه و جدایی از هدایت این تیم را دارد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت تا پایان هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور که با حضور 16 تیم درحال برگزاری است، با کسب 12 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.