استاندار گیلان تأکید کرد: افزایش ارتباط با اقشار مختلف مردم از معیارهای اصلی ارزیابی عملکرد فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی است

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری در نشست مشترک فرمانداران با معاونین و مدیران کل استانداری افزایش ارتباط چهره‌به چهره با اقشار مختلف مردم را برای مدیران و فرمانداران مهم ارزیابی کرد و گفت: ارتباط مستمر و مؤثر فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی با اقشار مختلف مردم نظیر احزاب و گروه‌های سیاسی و مدنی، کارآفرینان، اصناف، کشاورزان، سازمان‌های مردم نهاد، روحانیون و طلاب و گروه‌های مرجع، ورزشکاران، هنرمندان، فرهنگیان و اساتید دانشگاهی، جوانان و نخبگان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از ملاک‌های ارزیابی عملکرد آنان است.

سالاری با اشاره به ابلاغ بخشنامه‌های سفر هفتگی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، تشریفات‌زدایی در سفرها ساماندهی مأموریت‌های اداری و رفع تداخل جلسات با امور جاری و ملاقات عمومی مدیران گفت: ابلاغ این بخشنامه‌ها در راستای افزایش ارتباط مسئولان با مردم و نظم بخشیدن به این ارتباطات است.

وی سفر هفتگی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به شهرستان‌ها را یکی از مهمترین بخشنامه‌ها درخصوص افزایش ارتباط مستمر و موثر و بررسی مسائل و مشکلات مردم دانست و گفت: هر یک از دستگاه‌های اجرایی مکلفند هفته‌ای یک‌روز با هماهنگی فرمانداران براساس ضوابط تعیین شده این بخشنامه در شهرستان‌ها حضور یابند.

استاندار گیلان ادامه داد: باید تلاش کنید تا فضای عمومی شهرستان‌ها در راستای کار و تلاش برای مردم و حل مشکلات آنان باشد.

در این نشست همچنین هر یک از فرمانداران استان به بیان نظرات و پیشنهادات و گزارشات خود درخصوص مسائل مختلف مهم شهرستان‌ها پرداختند.

سالاری همچنین با اشاره به در پیش بودن سفر کاروان تدبیر و امید به استان گیلان خاطرنشان کرد: در این سفر معاونان رئیس‌جمهور و وزرا به نمایندگی از دولت در شهرستان‌ها به منظور بررسی مسائل مختلف و روند پیشرفت پروژه‌های مهم حضور می‌یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.