به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان این رقابت ها و در مهمترین بازی های برگزار شده این دور، تیم شطرنج باشگاه پیشگام قلعه (الف) که در صدر جدول این مسابقات قرار دارد با نتیجه سه و نیم بر نیم تیم شطرنج شهرداری املش را شکست داد تا همچنان صدرنشین این مسابقات باشد.
همچنین در دیگر دیدارهای برگزار شده ، باشگاه شطرنج پیشگام (الف) با نتیجه سه و نیم بر نیم برابر هوش برتر نوخاله به برتری رسید و دیدار تیم های شطرنج شهدای بازکیاب گوراب لاهیجان با هیات شطرنج شلمان با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.
در سایر بازی های برگزار شده از هفته دهم این رقابت ها نیز تیم شطرنج نخبگان (الف) با نتیجه سه و نیم بر نیم تیم آبفای گیلان را مغلوب کرد ، دیدار تیم های شطرنج صدف رامسر و قلعه تولمات با نتیجه مساوی 2 بر 2 پایان یافت و تیم شطرنج عرفان جماعتی فومن با نتیجه چها بر صفر نوجوانان شطرنج آستارا را شکست داد.
همچنن در سایر دیدارهای انجام شده رقابت های شطرنج گیلان، تبم مهگل نور البرز با نتیجه چهار بر صفر آب منطقه ای گیلان را شکست داد و تیم شطرنج شهدای سراوان با نتیجه سه بر یک برابر مجتمع اقامتی پاسارگاد لنگرود پیروز شد.
در دیگر دیدارهای هفته دهم این رقابت ها نیز، بازی تیم های شطرنج شهرداری خشکبیجار با سازمان نظام مهندسی گیلان با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت، باشگاه پیشگام قلعه (ب) با نتیجه سه و نیم بر نیم برابر کانون منطقه آزاد انزلی به برتری رسید و تیم های شطرنج آبفای گیلان(الف) و کانون شطرنج رودسر به نتیجه مساوی دست یافتند.
تا پایان هفته دهم رقابت ها شطرنج قهرمانی گیلان، باشگاه پیشگام قلعه (الف) همچنان در صدر جدول قرار دارد، باشگاه شطرنج پیشگام (الف) دوم است، تیم های شطرنج صدف رامسر و شهدای بازکیاب گوراب لاهیجان نیز به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.