سامان ساسانیان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به فاصله آستارا تا اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی مرکز استان گیلان و حجم بالای کالاهای قاچاق مکشوفه و انبار شده در برخی ادارات این شهرستان، راه اندازی شعبه اداره اموال تملیکی یا ساخت و اجاره یک انبار بزرگ در آستارا ضروری است.
وی اظهار کرد: فرمانداری در این راستا مکاتبات لازم را انجام می دهد تا بدون ایجاد بار مالی به دولت، نسبت به استقرار شعبه اداره یاد شده یا تامین انبار مناسب اقدام شود.
وی از دستگاه های کاشف کالاهای قاچاق نیز خواست، برای جلوگیری از متضرر شدن صاحبان کالاهای مشکوک به قاچاق، نسبت به استعلام و اخذ تاییدیه از مراجع ذیصلاح و در صورت احراز قاچاق، برای طی مراحل قانونی اقدام کنند.
گمرکات زمینی، دریایی و ریلی و محور های آستارا به اردبیل و تالش، مبادی ورودی شهرستان آستارا از خارج و داخل کشور هستند و با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی کالاهای قاچاق در مبادی ورودی کشف و در دستگاه های ذیربط انبار می شود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و از مبادی مهم صادرات و واردات کشور است.
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.