به گزارش خبرنگار ایرنا سردار محمد عبدالله پور روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی دو هزار و 400 پروژه محرومیت زدایی سپاه قدس گیلان در رشت ، با قدردانی از تلاش های سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در حوزه خدمت رسانی به محرومان اظهار کرد: سپاه باید با شدت و حدت در حوزه محرومیت زدایی وارد شود چرا که ما پاسدار انقلابیم و باید در هر حوزه ای که انقلاب نیاز دارد، وارد شویم.
وی ادامه داد: از سپاه و بسیج پذیرفته نیست مشکلی در کشور پیش بیاید و فقط تماشا کند.
سردار عبدالله پور سپاه را فارغ از نگاه حزبی و پیرو ولایت فقیه دانست و ادامه داد: به نظام، امت و امام اعتقاد داریم و در عرصه سیاسی هم حتی نمی توانیم تماشا کنیم هر اتفاقی بیفتد لذا باید روشنگری کنیم.
وی افزود: در حوزه فرهنگی عمده فعالیت های تمیز فرهنگی توسط جوانان حزب اللهی و بسیجی است و عرصه ای که امروز باید نقش مردم را در محرومیت زدایی حل کنیم، همین حضور سپاه در سازندگی و کمک به رفع مشکلات است.
وی اضافه کرد: باید در انقلاب اسلامی تلاش کنیم تا اقتصاد مقاومتی را گسترش دهیم و در روستاها کمک به ایجاد اشتغال و کارآفرینی کنیم.
در پایان این همایش با اهدای یک تابلو فرش و لوح تقدیر با امضای آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار گیلان و فرمانده سپاه قدس استان از خدمات و فعالیت های جهادی سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر شد.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.