به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس کانون بسیج جامعه پزشکی آستارا عصر چهارشنبه در این برنامه در مسجد ابوالفضل (ع) روستای کانرود گفت: در این طرح از طبیبان متخصص قلب و عروق، داخلی و جراحی عمومی استفاده شد و هشت تیم پزشک عمومی، پرستار، ماما و تدارکات و پشتیبانی مشارکت کردند.
دکتر بختیار حیدرنیا اظهار کرد: ارزش داروهای تجویز شده و خدمات پزشکی و بهداشتی رایگان، بالغ بر 100 میلیون ریال بود.
فرماندار آستارا نیز در بازدید از این طرح گفت: خدمات رایگان پزشکی باعث ارتقای سلامت جامعه روستایی می شود و باید استمرار یابد.
حسن رستم زاد افزود: توسعه و تجهیز خانه های بهداشت و مراکز درمانی روستاها پیگیری می شود و از سال آینده ساخت بیمارستان شهر لوندویل آغاز خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه آستارا هم بیان کرد: ویزیت رایگان جامعه پزشکی از سال 1385 در مناسبت های هفته سلامت، دفاع مقدس، بسیج، دهه فجر و سالروز آزادسازی خرمشهر اجرا می شود و اگر بیمار بنا به تشخیص پزشک معالج به جراحی یا پیگیری درمان نیاز داشته باشد، ادامه درمان او نیز رایگان صورت می گیرد.
سرهنگ جهانبخش آرمان ادامه داد: امسال تا اول بهمن ماه، 34 هزار و 111 نفر به درمانگاه سپاه آستارا مراجعه و هشت هزار و 621 نفر آنها خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به ارزش حدود 585 میلیون ریال دریافت کرده اند.
اول تا هفتم اسفندماه هفته سلامت مردان است.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در دو بخش و 62 روستا در غرب استان گیلان واقع شده و کانرود با سه هزار و 570 نفر جمعیت، بزرگترین روستای این شهرستان است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.