مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دور برگشت و دوم مسابقات لیگ دراگون بوت و کاپ کشوری بالای 40 سال در دو بخش آقایان و بانوان از امروز به میزبانی کمپ قایقرانی دهکده گردشگری بندر بوشهر آغاز می شود که سه تیم از گیلان در بخش بانوان و یک تیم دیگر در بخش آقایان حضور می یابند.
سعید علیپور افزود: تیم های هیات قایقرانی لاهیجان ، ملوان بندرانزلی و اداره بندر گیلان نمایندگان این استان هستند که باید با تیم های دراگون بوت بانوان هیات تهران(الف)، هیات تهران(ب)، هیات البرز، آوش نیلگون خلیج فارس، آذرخش سرخون هرمزگان، دولاب بوشهر، مشعل دریا، سکان تهران(الف)، سکان تهران(ب)، هیات ساوه و هیات کردستان رقابت کنند.
وی ادامه داد: در بخش آقایان نیز تیم بنادر و دریانوردی استان حضور دارد که با تیم های هیات تهران، هیات البرز، آذرخش هرمزگان، دولاب بوشهر، سکان بوشهر، سکان تهران، هیات کردستان، آتش نشانی سنندج، ملوان نداجا و کاسپین بابلسر به رقابت می پردازد.
به گفته علیپور ، این رقابت ها در مواد 200 متر و 500 متر برگزار می شود و حداکثر تعداد نفرات حاضر در قایق در بیشترین حالت باید 18 نفر باشد که شامل 16 پاروزن، یک سکاندار و یک درامر است.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.