مهرداد پهلوان زاده غروب سه شنبه در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج کاسپین کاپ و سومین دوره مسابقات بین المللی جام ستارگان در منطقه آزاد انزلی به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به تاثیر گذاری مدیریتی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در رشد و توسعه این رشته ورزشی با برگزاری رقابت های شطرنج در رده های ملی و بین المللی، انتصاب ایشان به عنوان عضو هیات رییسه این فدراسیون از سوی فدراسیون شطرنج به وزیر ورزش و جوانان پیشنهاد شد.
وی افزود: مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی از شطرنج بازان ماهر بوده و شطرنج را به صورت تخصصی دنبال کرده و به علوم و فنون آن آشنایی کامل دارد.
پهلوان زاده خاطر نشان کرد:امیدواریم با حمایت های بیش از پیش سازمان منطقه آزاد ازلی شاهد برگزاری بیش از پیش رقابت های بین المللی شطرنج و سایر رشته های ورزشی در این منطقه باشیم.
به گزارش ایرنا ، با پیروزی 10 بر 6 منتخب ایران مقابل ستارگان جهان رقابت های بین المللی جام ستارگان در منطقه آزاد انزلی پایان یافت.
این نخستین بار در تاریخ شطرنج کشورمان است که ایران دو نماینده در فهرست برترین های جهان دارد و پرهام مقصودلو دیگر نماینده ایران در این فهرست توانست در این مسابقات 6.6 واحد به درجه بین الملی خود بیافزاید و به ریتینگ
6/ 2672 برسد و همچنین محمد امین طباطبایی با 5.2 واحد افزایش ریتینگ موفق شد درجه بین المللی خود را به عدد 2600 برساند.
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.