به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال داماش گیلان عصر سه شنبه در این دیدار در رشت با نتیجه 2 بر یک برابر تیم فوتبال شهرداری همدان به برتری رسید تا همچنین شانس صعود به لیگ دسته اول را داشته باشد.
این مسابقه، از هفته بیستم گروه اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت در یک هوای بارانی و در حضور حدود دو هزار تماشاگر برگزار شد.
در جریان این دیدار و در نیمه اول ، تیم داماش گیلان برتر از حریف خود ظاهر شد و موقعیت های مناسبی نیز داشت اما نتوانست از فرصت های به دست آمده سود ببرد تا در نهایت هر دو تیم به نتیجه مساوی بدون گل دست یابند.
در نیمه دوم نیز تیم داماش با حمایت طرفدارانش حملات متعددی را انجام داد و در دقیقه 63 توسط میلاد پورصف شکن مهاجمش به گل برتری دست یافت اما تیم شهرداری همدان در دقیقه 72 توسط میلاد باقری به گل مساوی دست یافت.
پس از به ثمر رسیدن گل تساوی، تیم داماش یک پارچه حمله شد و موقعیت های زیادی را نیز برای گلزنی بدست آورد تا اینکه میثم فرزانه بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه 90 به گل دوم و پیروزی خود دست یابد.
قضاوت این دیدار را مهرداد خسروی با کمک های عباس شیرزادی و حسن باجان انجام داد . همچنین محمد معافی به عنوان داور چهارم و حسین عسگری نیز به عنوان ناظر گروه داوری در این مسابقه حضور یافتند.
تیم فوتبال داماش گیلان با ترکیب جاسم یاسرالهایی، محمد مختاری، امید قربانی، آرمین منفرد دوست، میلاد پورمحسن، میثم میرپسندیده، جابر نصیری، مرتضی حیدری، عباس کندل، میلاد پورصف شکن و علی آل کثیر مقابل شهرداری همدان قرار گرفت.
همچنین تیم فوتبال شهرداری همدان با ترکیب حسین عسگری، میلاد باقری، مجید شعبانی، حامد بختیاری، پیمان حشمتی، وحید جلالی نیا، حسین کاظمی، کاظم صالحی، رضا کوهی، امیر حسین سوری و مسعود رمضانی رو در روی داماش گیلان قرار گرفت.
تیم فوتبال داماش گیلان با کسب این پیروزی از 18 مسابقه 37 امتیازی شد و همچنان در مکان دوم گروه خود قرار گرفت و تیم شهراری همدان نیز با کسب 11 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارد.
رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حضور 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیمهای اول و برنده تیم های دوم به لیگ دسته اول صعود می کنند.
استان گیلان سه تیم در رقابت های لیگ دسته دوم دارد که تیم های داماش گیلان و چوکا تالش در گروه اول و تیم فوتبال شهرداری فومن در گروه دوم این مسابقات قرار دارند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.