به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان دانشگاه صنعتی شریف تست جامع ستاره شریف را برای اولین بار در سطح کشور، در علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان، تهران، صنعتی اصفهان، فردوسی مشهد، یزد، علم و فرهنگ، امام خمینی قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، اصفهان و اراک نیز برگزار کند.
بر اساس این گزارش، گروه هدف تست استعدادیابی و توان افزایی ستاره شریف، دانشجویان دختر و پسر، با تمرکز بر گروه سنی 13 تا 23 سال هستند که علاقمندان برای شرکت در سومین دوره تست ستاره شریف تا دهم اسفند ماه سال جاری فرصت دارند تا ثبت نام خود را از طریق نشانی اینترنتی http://star.oced.sharif.ir انجام دهند.
ستاره شریف تست دقیق و علمیست که توانمندی های لازم برای تبدیل شدن به یک فرد موفق در دنیای متفاوت 20 سال بعد را می سنجد و همچنین با سنجش و ارزیابی ناخودآگاه افراد (در مقایسه با دیگران) نقاط ضعف و قوت افراد را تشریح و راهکارهای عملیاتی در راستای تقویت نقاط قوت هر فرد و اصلاح نقاط ضعف آنها تبیین می کند.
راه حل های تحلیلی و توسعه ای که ستاره شریف ارائه می دهد، مستقل از شرایط تحصیلی فرد و ارتباط مستقیمی با توانمندی ها و نقاط ضعف سیستم آموزشی کشور ندارد.
در ادامه این پروژه ضمن سرمایه گذاری عمومی روی شرکت کنندگان مستعدترین و مناسب ترین افراد هماهنگ با اهداف و چشم انداز دانشگاه صنعتی شریف تحت سرمایه گذاری های خاص تربیتی، آموزش دفتر خلاقیت و گسترش کارآفرینی دانشگاه شریف جهت ساختن و تربیت افراد برجسته و متمایز برای آینده قرار خواهد گرفت.
پس از برگزاری تست بر مبنای ارزیابی دقیق و علمی بر پایه تحلیل های شخصیتی ضمن مشخص کردن نقاط ضعف و قوت شخصیتی و فردی شرکت کنندگان، راهکارهای عملیاتی برای بهبود شرایط و آمادگی برای نقش آفرینی در عرصه های بزرگ دنیای آتی به افراد ارائه خواهد کرد.
گفتنی است؛ این تست نیاز به آمادگی قبلی ندارد و صرفا استعداد فرد را در حوزه کارآفرینی مورد سنجش قرار داده و ضمن ارائه نتیجه تحلیلی، استراتژی های بهبود را به شخص می دهد.
7286
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.