به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها در بخش آقایان از امروز حدود 260 ورزشکار از استان های مختلف کشور در قالب 21 تیم با هم به رقابت خواهند پرداخت.
ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها در قالب تیم های طناب کشی سیستان و بلوچستان ، کردستان ، همدان ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، قم ، اصفهان ، کرمانشاه ، علوم پزشکی تهران ، مرکزی ، زنجان ، فارس ، چهارمحال و بختیاری ، یزد ، گلستان ، اردبیل ، قزوین ، البرز ، خراسان شمالی، تهران و گیلان حضور دارند.
تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها به مدت سه روز در سالن ورزشی آتش نشانی رشت با هم به رقابت خواهند پرداخت که در نهایت چهره تیم های برتر رقابت های طناب کشی قهرمانی کارمندان دولت کشور مشخص می شود.
در دیدارهای انجام شده از روز اول این رقابت ها ، تیم طناب کشی گیلان برابر گلستان به برتری رسید، تیم طناب کشی چهارمحال و بختیاری نیز مقابل خراسان شمالی پیروز شد و تیم طناب کشی اصفهان موفق شد تیم کرمانشاه را شکست دهد.
همچنین پس از اتمام مسابقات طناب کشی قهرمانی کارکنان دولت کشور در بخش مردان، رقابت های طناب کشی قهرمانی کشور در بخش بانوان نیز در سالن آتش نشانی رشت به مدت سه روز برگزار خواهد شد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.