رئیس هیات کاراته استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دو کاراته کار گیلانی در بخش پسران و سه کاراته کار این استان نیز در بخش دختران در مرحله نهایی انتخابی تیم های ملی رده های سنی حضور می یابند.
رضا رسولی افزود: بر این اساس، جواد رنجبر کاراته کار شایسته گیلانی در رده سنی امید و در وزن 55- کیلوگرم در مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت خواهد کرد که باید با حریفانی از استان های قم ، زنجان و چهارمحال و بختیاری روبرو شود.
وی ادامه داد: محمدصادق شعبانی دیگر کاراته کار گیلانی نیز در رده سنی امید و در وزن 67- کیلوگرم در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی با حریفانی از آذربایجان غربی و اصفهان روبرو می شود.
وی بیان کرد: در رقابت های کاراته دختران نیز ، در رده سنی نوجوانان ، آتنا محبوب بشری از استان گیلان در وزن 54+ کیلوگرم با کاراته کارانی از تهران و مازندران مبارزه می کند.
رئیس هیات کاراته گیلان بیان کرد: سارا بهمنیار کاراته کار ملی پوش و شایسته گیلان نیز در رده سنی امید در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در وزن 50- کیلوگرم با حریفانی از تهران ، مازندران و کرمانشاه دیدار خواهد داشت.
وی اضافه کرد: همچنین در همین رده سنی، معصومه صابر زعیمیان از گیلان در وزن 68- کیلوگرم در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته با حریفانی از استان های تهران، مازندران و فارس روبرو می شود.
رسولی خاطرنشان کرد: رقابت های انتخابی کاراته تیم های ملی رده های سنی پسران کشور روز اول اسفند ماه و رقابت های بخش دختران نیز از روز دوم همین ماه در سالن ورزشی کبکانیان تهران برگزار می شود.
وی اظهار کرد: تیم های ملی کاراته رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید کشور خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا ( از ششم اردیبهشت ماه سال آینده در کشور مالزی ) آماده می کنند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.