به گزارس خبرنگار ایرنا در گروه دوم رقابت های والیبال زیرگروه کشور، تیم های وارنا شهرباران رشت ، شهدای سوادکوه مازندران ، خوش سیمای آمل ، سهند ایران و باریج اسانس کاشان حضور داشتند که به صورت دوره ای و به مدت پنج روز در سالن تختی مجموعه ورزشی شهد عضدی رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها و در مجموع دیدارهای رفت و برگشت، تیم والیبال وارنا شهرباران رشت عنوان نخست این گروه را به خود اختصاص داد و تیم والیبال شهدای سوادکوه مازندران در رتبه دوم قرار گرفت تا به همراه تیم وارنا رشت به مرحله نهایی این مسابقات راه یابد.
در دیدارهای روز پایانی این رقابت ها و در یک بازی حساس ، تیم های والیبال شهدای سوادکوه مازندران و باریج اسانس کاشان برای کسب رتبه دوم این گروه به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شهدای سوادکوه با نتیجه سه بر صفر حریفش را شکست داد .
همچنین در آخرین دیدار برگزار شده این رقابت ها تیم های والیبال خوش سیمای آمل و سهند ایران به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم خوش سیمای آمل با نتیجه سه بر صفر برابر حریفش به برتری رسید.
در جدول رده بندی این رقابت ها و با توجه به نتایج تیم ها در دورهای رفت و برگشت، تیم وارنا شهرباران رشت و شهدای سوادکوه مازندران با کسب 17 امتیاز و به دلیل تفاضل به ترتیب در رتبه های اول و دوم قرارگرفتند و تیم خوش سیمای امل نیز با 14 امتیاز سوم شد.
در رقابت های والیبال قهرمانی زیر گروه باشگاه های کشور ، 25 تیم در چهار گروه به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم مجموع دیدارهای رفت و برگشت به مرحله دوم این رقابت ها صعود خواهند کرد.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.