به گزارش خبرنگار ایرنا در روز چهارم این رقابت ها ، جمعه شب تیم های والیبال وارنا شهرباران رشت و باریج اسانس کاشان در رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم میزبان در یک بازی برتر با نتیجه سه بر صفر حریفش را شکست داد.
تیم والیبال وارنا شهرباران رشت در این دیدار که در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد، در سه گیم متوالی با نتایج 25 بر 21 ، 27 بر 25 و 25 بر 23 برابر حریف خود پیروز شد تا به عنوان صدرنشین این گروه به مرحله نهایی زیرگروه کشور صعود کند.
تیم والیبال وارنا شهرباران رشت برای صعود به مرحله نهایی به پیروزی در دیدار برابر باریج اسانس کاشان نیاز داشت و از طرف دیگر تیم باریج اسانس نیز برای اینکه بتواند به مرحله نهایی راه یابد، نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار داشت.
با توجه به این امر، هر دو تیم با قدرت رو در روی هم قرار گرفتند اما تیم وارنا شهرباران رشت با حمایت طرفدارانش موفق شد باریج اسانس کاشان را شکست دهد تا به عنوان تیم اول به مرحله نهایی زیرگروه کشور راه یابد و چهره دومین تیم راه یافته به مرحله نهایی نیز فردا (شنبه) با انجام روز پایانی این مسابقات در رشت مشخص شود.
در جدول رده بندی این رقابت ها و با توجه به نتایج تیم ها در دورهای رفت و برگشت، تیم وارنا شهرباران رشت با انجام هشت بازی و کسب 17 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و به مرحله نهایی صعود کرد، تیم باریج اسانس کاشان با هفت بازی و 12 امتیاز دوم است و تیم خوش سیمای آمل نیز با هفت بازی و 11 امتیاز در مکان سوم قرار دارد.
در گروه دوم رقابت های والیبال زیرگروه کشور، تیم های وارنا شهرباران رشت ، شهدای سوادکوه مازندران ، خوش سیمای آمل ، سهند ایران و باریج اسانس کاشان حضور دارند که به صورت دوره ای و به مدت پنج روز در سالن تختی مجموعه ورزشی شهد عضدی رشت با هم به رقابت می پردازند.
در رقابت های والیبال قهرمانی زیر گروه باشگاه های کشور ، 25 تیم در چهار گروه به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم مجموع دیدارهای رفت و برگشت به مرحله دوم این رقابت ها صعود خواهند کرد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.