مهرشاد عبادتکار عصر پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علی کریمی که مدیریت و سرمربیگری باشگاه سپیدرود را دراختیار دارد، تاکنون حدود نیمی از قراردادهای بازیکنان این تیم را پرداخت کرده و همچنین بدهی های گذشته سپیدرود نیز پرداخت شده است.
وی افزود: یکی از اخلاق های بارز کریمی به گونه ای است که اگر به فردی قولی بدهد باید آن را انجام دهد و این کار در سپیدرود را انجام داده و امیدواریم که با کمک سایر مسئولان تمامی پرداختی های بازیکنان سپیدرود تا پایان قراردادشان پرداخت شود که این کار نیز تاکنون انجام شده است.
وی به آخرین تمرین سپیدرود قبل از رویارویی با ماشین سازی تبریز نیز اشاره و بیان کرد: این تمرین عصر امزوز در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد و بازیکنان تمرین شاداب و مفرحی را پشت سر گذاشتند.
عبادتکار اضافه کرد: همچنین کادر فنی این تیم یک تمرین سبکی را برای بازیکنان در نظر گرفته بودند تا آنان با آمادگی کامل رو در روی ماشین سازی تبریز قرار گیرند و همچنین مروری روی نقاط قوت و ضعف تیم حریف انجام شد.
مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: در دیدار برابر ماشین سازی فقط ابراهیم لطفی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و سایر بازیکنان آماده هستند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ماشین سازی تبریز در هفته هجدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور عصر فردا (جمعه هفته جاری 26 بهمن ماه) از ساعت 16 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم می روند.
تا پایان هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، ماشین سازی تبریز با 18 امتیاز در مکان هشتم و سپیدرود رشت با 11 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.