رئیس‌اداره ورزش و جوانان شهرستان فومن از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از فومن، نشست هماهنگی همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان فومن به ریاست حمید رضایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان و با حضور روسای ادارات و دستگاه های اجرایی برگزار شد.

نظری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فومن در این نشست با بیان اینکه ورزش همگانی پایه و اساس ورزش حرفه‌ای و قهرمانی است، اظهار کرد: همایش پیاده روی خانوادگی سبب ایجاد شور و نشاط در جامعه شده و فضایی را به وجود می اورد که خانواده‌ها یک روز را کنار همدیگر سپری کنند.

وی با بیان اینکه دو همایش پیاده روی در سطح شهرستان برگزار میشود، افزود: یک همایش در تاریخ ۲۶ بهمن و در روستای گوراب پس برگزار می‌شود و همایش اصلی نیز در تاریخ سوم اسفند ماه در شهر فومن برگزار خواهد شد.

احمدزاده رییس هیأت ورزشهای همگانی شهرستان فومن نیز در این نشست با بیان اینکه همایش سال گذشته با استقبال زیادی رو به رو شده است، اظهار کرد: امیدوارم با کمک همه جانبه ادارات همایش امسال نیز باشکوه برگزار شود.

وی با بیان اینکه امسال به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب، همایش پیاده روی خانوادگی برگزار می‌شود، افزود: این مراسم از شبکه سوم سیما نیز پخش خواهد شد.

احمدزاده با اشاره به اهدای جوائز نفیس به شهروندان اظهار کرد: مسیر پیاده روی از میدان شهرداری تا هتل معین است.

وی در پایان هزینه برگزاری این همایش 75 میلیون تومان عنوان کرد و خواستار مشارکت همه دستگاه‌ها و همچنین استفاده از ظرفیت خیرین برای تامین هزینه های مراسم شد.

گفتنی است در این جلسه هر یک از اعضای جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت بهتر برگزار کردن مراسم ارایه کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.