محمدحسین شهدی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای مراکز ملکی تامین اجتماعی استان گیلان داروی بیشتری خریداری کرده ایم و در زمان حاضر در این مراکز مشکل دارویی وجود ندارد.
وی با بیان این که از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه (9 ماه) 13 هزار و 745 نفر در تنها بیمارستان ملکی تامین اجتماعی استان ، 200 تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص) رشت بستری شده اند، اظهار داشت: در این مدت، هفت هزار و 308 مورد جراحی انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 12 درصد رشد را نشان می دهد.
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان خاطر نشان کرد: تعداد مراجعان به پزشکان در 13 مرکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان در این مدت، یک میلیون و 383 هزار و 734 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، چهار درصد رشد داشته ضمن اینکه 261 هزار و 280 نفر به پزشکان متخصص مراجعه کردند.
وی طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) را از اقدامات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان برای این بیمارستان عنوان و اضافه کرد: اجرای این طرح با هدف ایجاد فضاهای عمومی و اختصاصی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) متناسب با شأن بیمه شدگان تامین اجتماعی انجام گرفت.
بر اساس آخرین آمار، 408 هزار بیمه شده اصلی با افراد تحت تکفل آنها از خدمات تامین اجتماعی استان گیلان بهره می برند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.