طلعت کاویانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا این پروژه ها را شامل تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان های 17 شهریور رشت، امام خمینی (ره) صومعه سرا و سیدالشهدا شهرستان لاهیجان ذکر کرد که عصر فردا (جمعه) به صورت همزمان با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور افتتاح می شود.
وی اظهار داشت: برای ساخت این سه پروژه تصفیه خانه بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان، حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده است.
به گفته کاویانی، راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب بیمارستانی در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست از اهداف استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان است به طوری که دیگر هیچ بیمارستانی در این استان، بدون داشتن تصفیه خانه مناسب برای فاضلاب بیمارستانی افتتاح نخواهد شد.
بر اساس آخرین آمار استان گیلان دارای 36 بیمارستان دولتی و خصوصی، یک هزار و 450 پزشک عمومی، 900 متخصص در رشته های مختلف و 500 دندانپزشک است؛ در زمان حاضر شش هزار و 158 کادر پرستاری در بیمارستان های دولتی و خصوصی گیلان مشغول به کار هستند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.