سرپرست هیات بسکتبال استان گیلان عصر چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دور رفت از مرحله دوم رقابت های بسکتبال لیگ جوانان کشور در شهر قدس کرج برگزار و تیم خانه بسکتبال رشت نمابنده این استان به این رقابت ها اعزام شد.
محمد رفیعی افزود: بر این اساس نماینده استان گیلان در این مرحله و در گروه خود باید از روز پنجشنبه با تیم های قدرتمند مهرام شهرقدس کرج ، پتروشیمی بندر امام و نماینده یاسوج به رقابت بپردازد.
وی ادامه داد: تیم خانه بسکتبال جوانان رشت که در مرحله اول با قدرت در مسابقات لیگ کشور حضور یافت و توانست به مرحله دوم صعود کند و جزو 16 تیم برتر این رقابت ها قرارگیرد، امیدواریم که در این مرحله نیز با موفقیت بازی های خود را به اتمام برساند تا به جمع هشت تیم برتر لیگ جوانان کشور راه یابد.
رفیعی بیان کرد: مرحله دوم رقابت های بسکتبال لیگ جوانان کشور با حضور 16 تیم در چهار گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله یک چهارم نهایی صعود و جزو هشت تیم برتر این مسابقات قرار می گیرند.
سرپرست هیات بسکتبال گیلان خاطرنشان کرد: تیم خانه بسکتبال جوانان رشت در مرحله اول این رقابت ها با تیم های فراز تهران ، آکادمی 24 مشهد و پارسه تهران همگروه بود که در مجموع دیدارهای رفت و برگشت ، در مکان دوم گروه خود قرار گرفت و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.