سرهنگ کیاست سپهری روز چهارشنبه در حاشیه مراسم معارفه فرمانده جدید دریابانی بندرانزلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : نیروهای مرزبانی گیلان با آمادگی‌ لازم در راستای کشف مشروبات الکلی و انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر و چوب موفقیت بسیاری به دست آورده اند.
وی با اشاره به کشفیات چند برابری چوب قاچاق در گیلان نسبت به سال گذشته افزود: از ابتدای امسال تا کنون بیش 600 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف و تعداد زیادی از متخلفان قاچاق چوب و متعرضان به منابع طبیعی و اراضی ملی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ سپهری با اشاره به برخورد قاطع نیروهای دریابانی در دستگیری متخلفان برداشت سن و ماسه از حریم دریا و بستر رودخانه ها یادآور شد: یگان های دریابانی امسال 95 دستگاه انواع خودروهای سنگین حمل کننده شن و ماسه غیر مجاز را توقیف و متخلفان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.
وی تاکید کرد: مرزبانی در کنار حراست و پاسداری از مرزها به عنوان وظایف محوله و اصلی خود، اقدامات شایسته ای در جهت حراست و پاسداری از حریم 60 متری سواحل برای جلوگیری از تعرض سودجویان در دستور کار خود قرار داده است.
فرمانده مرزبانی گیلان با اشاره به رایزنی ها و تعامل انجام شده در راستای حفظ منابع و جلوگیری از کاهش ذخایر آبزیان با کمک شیلات و یگان منابع آبزیان اظهار کرد: نیروی مرزبانی گیلان در راستای مبارزه با کالای قاچاق و اجرای منویات رهبری در جهت تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی،‌ امسال اقدامات گسترده‌ای را انجام داد.
به گزارش خبرنگار ایرنا روز چهارشنبه در مراسمی با حضور فرمانده مرزبانی گیلان و مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان و شهرستان بندرانزلی، سرهنگ اسماعیل خود خروج به عنوان فرمانده دریابانی شهرستان بندرانزلی معارفه و از تلاش های سرهنگ محمدعلی پورتقی فرمانده سابق دریابانی بندرانزلی تقدیر شد.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.