مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از ثبت سی و هشتمین وقف در گیلان با نیت فعالیت های قرآنی خبر داد.

به گزارش ایلنا ازبندرانزلی، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف گیلان اظهار کرد: سی و هشتمین وقف سال جاری در شهرستان بندرانزلی با نیت برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن به ثبت رسید.

وی افزود: این واقف اهل بندرانزلی یک واحد آپارتمان خود را به مساحت 74 متر مربع وقف برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم کرده است. 
  مدیرکل اوقاف گیلان خاطرنشان کرد: ارزش این وقف چهار میلیارد ریال است.   وی اعلام کرد: این نخستین وقف شهرستان بندرانزلی در سال جاری است.   علیزاده با بیان اینکه شهرستان بندرانزلی 55 موقوفه و 320 رقبه دارد، گفت: بیشتر نیات موقوفات این شهرستان روضه‌خوانی امام حسین(علیه السلام) و کمک به فقراست.   وی با اشاره به سابقه درخشان شهرستان بندرانزلی در فعالیت‌های قرآنی، گفت: یکی از نیازهای این شهرستان حمایت از فعالیت‌های قرآنی است که وقف جدید هم با همین نگاه، نیت قرآنی دارد.   مدیرکل اوقاف گیلان، عمل به نیات واقف را مهمترین وظیفه در اوقاف عنوان و اظهار کرد: واقفان یقین داشته باشند که بر اساس نیات آنها، عمل می شود.    علیزاده با بیان اهمیت وقف و مشارکت در این کار خداپسندانه اذعان داشت: وقف منبع و انگیزه کار نیک و تداوم خیرخواهی در بخش‌های مختلف جامعه است که برکات آن تا ابد برای شخص واقف و جامعه، ساری و جاری خواهد بود.    مدیرکل اوقاف گیلان گفت: تا پیش از هفته وقف امسال 35 وقف جدید با ارزش تقریبی 210 میلیارد ریال در گیلان به ثبت رسید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.