حجت الاسلام مهدی صدیق امام جمعه، سید اسماعیل میرغضنفری فرماندار و ذبیح نیکفر نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس مجلس شورای اسلامی در این پیام که نسخه از آن عصر یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، از مردم خواستند بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، اقتدار ایران اسلامی را در سایه اتحاد و همدلی به نمایش بگذارند.
در بخشی از این پیام مشترک آمده است : یوم الله بیست و دوم بهمن، روز تجلی افتخار، عزت، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است که با جانفشانی و ایثار خون خود برای پیروزی حق بر باطل و استقرار عدالت، آزادی و جمهوری اسلامی قیام کردند.
آنان در این پیام اظهار داشتند: خدا را شاکریم که شجره طیبه انقلاب اسلامی با همه توطئه ها و نیرنگ های دشمنان در پرتو اتحاد، همدلی، جانفشانی شهدا و ایثارگران و حضور در صحنه ملت غیور و انقلابی ایران همچون درختی سبز و تنومند به ثمر نشسته و در مسیر حیات بخش آرمان های الهی به سوی شکوفایی و بالندگی به پیش می رود.
در خاتمه این پیام افزوده شده : لاهیجانی‌ها همگام با سایر هموطنان و همچون گذشته با حضور حماسی، انقلابی و توصیف ناپذیر خود در روز 22 بهمن، صلابت و عظمت انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و با حضور خود دسیسه ها و نقشه های دشمنان انقلاب را نقش بر آب می کنند و برگ زرین دیگری به تاریخ افتخارات و حماسه آفرینی های ملت می افزایند.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.