به گزارش خبرنگار ایرنا، نمایش وحدت و انسجام مردان و زنان با فریادهای الله اکبر خامنه ای رهبر و مرگ بر آمریکا در زیرباران و هوای سرد ، گرمی خاصی به مراسم راهپیمایی 22 بهمن در رشت داد.
با شروع راهپیمایی از ساعت 9 صبح خیابان های منتهی به میدان شهرداری رشت محل تجمع راهپیمایان مملو از گیل مردان و زنانی بود که خود به میدان می رساندند.
میدان شهرداری رشت نیز مملو از جمعیت بود؛ چترهای سیاه و رنگی مردان و زنان صحنه های زیبایی را در میدان شهرداری رشت خلق کرد، حضور کودکان همراه با بزرگترها و جوانان و نوجوانان به صورت گروهی شور و نشاط راهپیمایی 22 بهمن رشت را صد چندان کرد.
عده ای از راهپیمایان در میدان شهدای ذهاب رشت پلاکارهایی با عنوان به کوری چشم دشمن انقلاب اسلامی 40 ساله شد، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در دست داشتند و عده ای دیگر عکس رهبری و امام راحل را در آغوش گرفتند.
اجرای گروه سرود همسرایان فجر آموزش و پرورش استان گیلان و پرواز بادکنک های رنگی نیز از دیدنی های تولد 40 سالگی انقلاب اسلامی در زیرباران های نقره ای بود.
ایستگاه فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری گیلان در دو غرفه با عنوان شکوه شکفتن در پیاده راه فرهنگی رشت مملو از حضور گرم کودکان و نوجوانان بود؛ ترسیم پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر گونه‌ های کودکان و نوجوانان، برپایی کارگاه آموزش کاردستی و برگزاری کارگاه ادبی در این ایستگاه با استقبال کودکان و نوجوانان روبرو شد.
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در میدان شهرداری رشت بود.
حضور عکاسان و خبرنگاران در میان جمعیت باشکوه راهپیمایی 22 بهمن در میدان شهدای ذهاب نیز دیدنی بود؛ آنها در باران شدید برای ثبت حماسه مردم رشت در بیست و دوم بهمن 97 تمام تلاش شان را به کار گرفتند.
حضور مردم همیشه در صحنه استان گیلان در شهرهای مختلف در زیر باران و هوای سرد، نشان از عظمت مردمی است که با اراده ایستاده اند و از نظام و ولایت دفاع می کنند و فریاد می زنند؛ نهضت ملت ایران ادامه دارد.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.