به گزارش خبرنگار ایرنا از ساعات اولیه امروز دوشنبه مردم شهید پرور و قدرشناس شهر ساحلی بندرانزلی پای در خیابان ها نهاده و با حرکت از مقر قدیم سپاه پاسداران انزلی به سمت میدان مرکزی این شهر شور و شکوهی دیگر آفریده و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامی اضافه کردند.
مردم از پیر و جوان و زن و مرد آمده بودند تا بگویند اگر چه چهل سال از عمر این انقلاب می گذرد و دشمنان در خیال خود اینگونه می پروراندند که ملت ایران چهل سالگی انقلاب را جشن نخواهند گرفت اما ثابت شد که گذشت چهل بهار از عمر انقلاب، کهنگی نیاورده و انقلاب را پخته تر کرده و این امر با حضور پرشور مردم در خیابان ها آن هم در شرایط نامساعد جوی بیش از پیش ثابت شد.
مردم غیور با شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و الله اکبر خامنه ای رهبر ، مرگ بر آل سعود خائن، خشم و انزجار خود از دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را بیان کردند.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به عنوان سخنران این مراسم با اشاره به اینکه ملت ایران با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال 57 به معنای واقعی به استقلال رسیدند، اظهار کرد: ملت ایران و حاکمیت ایران اسلامی با پیروزی انقلاب به معنای دقیق کلمه به استقلال رسیدند و امام راحل، اسلام را به متن جامعه آورد.
آیت الله رضا رمضانی ایران اسلامی را به عنوان قدرت منطقه در برابر بلوک شرق و غرب بر شمرد و افزود: در طول عمر 40 ساله انقلاب اسلامی در هرجا که لازم بوده مردم حضور پیدا کردند و یقین داریم مافیای رسانه ای صهیونیست این حضور و مشارکت مردم در جشن 40 سالگی انقلاب را نشان نخواهند داد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان آرزوی نفوذ به جمهوری اسلامی و براندازی این انقلاب را با خود به گور می برند، تصریح کرد: امروز به لطف پیروزی انقلاب اسلامی رویش جوانه های اسلام در غرب هم مشاهده می شود.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است .
7471 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.