به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای آستارا اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی با توطئه های مختلف نظیر تحریم تلاش می کنند حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن کم شود، اما امسال ملت ایران با حضور پررنگ جواب محکمی به زیاده خواهی های آنها خواهند داد.
وی اضافه کرد: توجه به محرومان جامعه، مقابله با اشرافی گری و فساد گریزی از شاخص های امام (ره) در حوزه عدالت اجتماعی است و باید سرلوحه مسئولان قرار گیرد.
وی با تبریک روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همافران ارتش 19بهمن 57 در دیدار تاریخی و بیعت با امام خمینی (ره)، عشق و علاقه خود را به دفاع جانانه از کشور نشان دادند.
وی افزود: بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری، خطاب ما در جمله ' مرگ بر آمریکا' ، سردمداران آن کشور است و تا زمانی که آمریکا دست از خباثت و رذالت علیه ملت های مظلوم برندارد، این شعار ادامه خواهد داشت.
خطیب جمعه آستارا گفت: دولتمردان باید توجه کنند که اروپایی ها قابل اعتماد نیستند و قدرت موشکی و نظامی ایران اسلامی قابل مذاکره نیست.
حافظ نیا با ابراز تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) گفت : به همین مناسبت فردا عزاداری خیابانی از رو به روی سپاه تا مسجد حضرت زهرا آستارا برگزار خواهد شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.