به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان محمدحسین قربانی در آیین بازگشایی مرکز فرهنگی هنری کانون آستانه اشرفیه با اشاره به فرهنگ غنی ایرانی اسلامی کشور و ضرورت الگو برداری از داشته‌ های مناسب فرهنگی دیگر کشورها افزود: مبنای توسعه فرهنگی، آموزش به کودکان و بهترین روش برای فرهنگ ‌سازی توجه به آینده‌ سازان است.
وی ضمن قدردانی از تلاش ‌های مسئولان کانون برای فراهم‌ سازی امکان بهره ‌گیری کودکان و نوجوانان شهرستان از فرصت‌ های مناسب فرهنگی، حمایت همه‌ جانبه خود را از کانون به عنوان نهاد فرهنگی متولی این امر اعلام ‌کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان نیز در این مراسم در سخنانی افزایش گستره‌ فضاهای آموزشی برای کودکان و نوجوانان ایران اسلامی را حرکتی برای نیل به توسعه پایدار دانست.
اسفندیار ضیائی با اشاره به نقش‌ آفرینی کانون در ارتقای کارایی نظام آموزشی کشور و همراهی آنها با آموزش و پرورش افزود: فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری در مراکز کانون برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود.
وی با اشاره به پیشینه و دستاوردهای بیش‌ از نیم قرن فعالیت کانون پرورش فکری، خواستار توجه افزون‌ تر مسوولان به این نهاد فرهنگی شد.
اجرای سرود، نمایش کلیپ روند تعمیر و تجهیز کانون شهرستان آستانه اشرفیه، خوانش متن ادبی از سوی دیگر عضو این مرکز فرهنگی هنری و اهدای جایزه به کودکان و نوجوانان این مرکز از برنامه های این مراسم بود.
به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آیین بازگشایی مرکز فرهنگی هنری کانون آستانه اشرفیه صبح امروز (پنجشنبه) با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
فعالیت ‌های مرکز فرهنگی هنری آستانه اشرفیه طی پنج‌ سال گذشته به‌ دلیل نیازهای این کانون به تعمیرات اساسی، در فضاهای اجاره ای و برخی از مدارس این شهرستان انجام می گرفت.
افزون بر 50 هزار کودک و نوجوان در 31 مرکز فرهنگی هنری کانون عضو هستند.
آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان واقع است.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.