به گزارش خبرنگار ایرنا محمدباقر نوبخت روز پنجشنبه در حاشیه آیین واگذاری 220 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان گیلان در شهرستان لنگرود اظهار داشت: اقدام امروز، نمادی از وعده سال گذشته است؛ چراکه پارسال توافق کردیم واحدهای مسکونی مددجویان را به بهره برداری برسانیم و اکنون این مهم محقق شده است.
وی ادامه داد: سیره امام راحل نیز همین بوده که در کنار انجام کارهای زیربنایی، آزادراه، راه آهن، بیمارستان و ... رسیدگی به عزیزانی که بنا به هر دلیلی در شرایط زندگی خود عقب مانده اند، در دستور کار باشد و امروز واگذاری دو هزار واحد مسکن مددجویان را در گیلان شاهد هستیم.
به گفته معاون رئیس جمهوری، اقدامی که برای گیلان و با تعامل کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام شده؛ برای برخی استان های محروم نیز شروع کرده ایم و امیدواریم در سایه این وحدت و همکاری، بتوانیم علاوه بر خدمت به محرومان جامعه، زیرساخت ها را نیز توسعه دهیم.
به گزارش ایرنا 220 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد گیلان امروز (پنجشنبه) با حضور نوبخت معاون رئیس جمهوری و پرویز فتاح رئیس کمیته امداد کشور در شهرستان لنگرود واقع در شرق استان واگذار شد.
بهمن ماه سال گذشته نیز در مراسمی با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ، مسکن مددجویی یک هزار و 700 خانوار در استان گیلان تحویل شد.
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.