به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام جمال یاری عصر چهارشنبه در کارگاه آموزشی دو روزه ویژه روحانیون مستقر، مدیران، کارشناسان و اساتید گفتمان های دینی که با محتوای چهل سالگی انقلاب در رشت برگزار شد، افزود: نقش محوری و تعیین‌کننده مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف نظام انکارناپذیر است و مهمترین وظیفه ما انتقال انقلاب اسلامی با همه فراز و نشیب‌ها به نسل‌های آینده است.
وی با اشاره به تقارن ایام شهادت حضرت زهرا(س) با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اضافه کرد: به دلیل تقارن ایام‌الله دهه فجر با شهادت حضرت فاطمه(س) باید حرمت این ایام حفظ شود.
وی با بیان اینکه گرامیداشت ایام الله دهه فجر، جزو فرهنگ انقلابی و دینی ما و نشأت گرفته از شعائر اسلامی و دینی است، تصریح کرد: ثمره انقلاب اسلامی دست یافتن به شعائر دینی و آموزه‌های راهگشای اسلام است .
حجت‌الاسلام یاری اضافه کرد: پیروزی حیات‌بخش انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید به دست آمده که این آموزه‌ها و معارف دینی در صدر تفکرات و خط مشی مبارزات قرار داشته و دلیل اصلی پیروزی شکوهمند انفلاب اسلامی همین تفکر و ارزش بوده است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از تمامی فتنه های دشمنان سربلند بیرون آمده، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی این چهار دهه همواره رو به جلو حرکت کرده به طوری که امروز انقلاب به سرتاسر منطقه و جهان صادر شده است.
این کارگاه‌ آموزشی به منظور توجیه و توان بخشی اقشار تأثیرگذار جهت تبیین مواضع انقلاب و نقش مردم و امام خمینی(ره) و آگاهی نسبت به توطئه های دشمنان به‌ ویژه جنگ اقتصادی و تلاش برای ایجاد زندگی مطلوب با سبک زندگی اسلامی در رشت برگزار شد.
20 بهمن ماه امسال با شهادت حضرت فاطمه (س) مصادف شده و 22 بهمن ماه نیز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.