به گزارش خبرنگار ایرنا پرویز فتاح روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رودبار افزود: مجلس شورای اسلامی و دولت موافقت کرده اند که رقم دو هزار میلیارد تومانی وام اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، با دو نیم برابر افزایش به پنج هزار میلیارد تومان برسد.
وی ادامه داد: همچنین با تصویب مجلس و اجرای دولت، مستمری خانواده پنج نفره تحت پوشش کمیته امداد، 500 هزار تومان شده است.
وی به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد: امام راحل، عامل بود و هر آنچه که وعده می داد و می گفت، انجام می داد و این، مولفه پیروزی انقلاب است.
فتاح بالاترین تبلیغ را عمل دانست و گفت: عمل باید برخاسته از ایمان باشد؛ وامدار و بدهکار انقلاب هستیم، نباید طلبکار باشیم و فقط انتقاد کنیم چراکه نظام اسلامی ایران در این 40 سال برکات زیادی داشته که در راس آن نعمت ولایت و عزت شیعه است.
وی با بیان اینکه مسئولیت امانت است و باید امانت دار خوبی باشیم، تصریح کرد: امروز دشمن به ما حمله کرده؛ چون از حمله نظامی نا امید شده، حمله اقتصادی کرده و شدیدترین تحریم ها را علیه ملت ایران تحمیل کرده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تصریح اینکه باید شاکر باشیم که وفاق ملی ایجاد شده، افزود: مردم در کمک به نیازمندان گل کاشتند؛ تا کنون گیلانی ها نسبت به پارسال بیشتر از 60 درصد به کمیته امداد کمک کرده اند و ما نیز به 16 هزار خانواده کم درآمد استان سهمیه داده ایم.
سرپرست فرمانداری رودبار نیز در این نشست گفت: رودبار بزرگترین شهرستان گیلان و زادگاه اولین شهید انقلاب اسلامی حجت الاسلام سید یونس رودباری است که هم زمان با آغاز نهضت امام راحل در مدرسه فیضیه قم به شهادت رسید.
سید جلال سید محمدی افزود: پروژه های زیادی که در دهه فجر مورد افتتاح قرار گرفته حاصل هم افزایی، انسجام و وحدت است و طی این ایام 388 پروژه با 41 میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره برداری رسیده یا می رسد.
نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست، با یادآوری ارتقاء شاخص های گاز، آب، آسفالت و راه روستایی در سال های اخیر، خواستار اهتمام فزون بر برای توسعه شهرستان شد.
منوچهر جمالی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی مصوبات ارزشمندی همانند افزایش مستمری مددجویان این نهاد و بهزیستی انجام داده تا برنامه های حمایتی از نیازمندان، به درستی و دقیق ساماندهی شود.
شهرستان رودبار با چهار بخش مرکزی، خورگام، رحمت آباد و بلوکات و عمارلو در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.
افتتاح 220 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گیلان، فردا (پنجشنبه) با حضور فتاح در یکی از روستاهای شهرستان لنگرود واقع در شرق استان انجام می شود.
116 هزار خانوار در گیلان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.