به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابت ها به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور حدود 170 بانوی جودوکار در قالب 24 تیم از استان های مختلف کشور در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت می پردازند.
در روز نخست این رقابت ها در بخش انفرادی جودوکاران اوزان 52- کیلوگرم ، 63- کیلوگرم و 78- کیلوگرم با هم رقابت می کنند و در روز دوم نیز، بانوان جودوکار اوزان 48- کیلوگرم، 57- کیلوگرم، 70- کیلوگرم و 78+ کیلوگرم با هم به رقابت خواهند پرداخت .
همچنین در روز سوم و پایانی این مسابقات، بانوان جودوکار حاضر در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در بخش تیمی برای انتخاب برترین تیم های این دوره به رقابتها خواهند پرداخت.
بیست و هفتمین دوره رقابت های جودو قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی، به مدت سه روز در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت ادامه می یابد که در پایان، نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی جودو بانوان کشور دعوت می شوند.
رئیس هیات جودو استان گیلان در خصوص برگزاری این رقابت ها به ایرنا اظهار داشت: برای اولین بار است که این رقابت ها به میزبانی گیلان و در رشت برگزار می شود.
کامران پوریوسفی ادامه داد: امیدواریم این رقابت ها در سطح کیفی بالایی برگزار شود و همچنین بانوان جودوکار گیلانی بتوانند با کسب مقام و مدال های رنگارنگ در این دوره از مسابقات بدرخشند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.